Pozitív jövőkép egy negatív világban

3 szupergyors, egészséges reggeli

2018. május 30. - laczko.majer.reka

 

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem a reggeli a nap legnehezebb étkezése. Tudom, hogy a nap legfontosabb étkezése, és oda kell rá figyelni, de valahogy sosem fér bele a reggelembe, főleg azért nem, mert inkább alszom még pár percet.

Szerencsére addig már eljutottam, hogy ne induljon a nap éhgyomorra, de mégis minden reggel ugyanazzal a furcsa érzéssel állok a konyhában, hogy mit reggelizzek.

Az egyik titkos vágyam, hogy olyan helyen éljek, ahol reggelente, mint a szállodákban, csak bemegyek a reggeliző helyre, ahol isteni finom, egészséges reggelik, friss gyümölcsök várnak rám.

 claudia-viloria-20157-unsplash.jpg

De addig is, amíg ez nem történik meg, nekem kell erről gondoskodnom. Ezért az utóbbi időben sokat kerestem azokat a megoldásokat, amellyel meg tudom oldani ezt a problémát. Vagyis csupán annyi volt az elvárás, hogy:

  • a reggeli legyen szupergyors, ha lehet, készen lehessen megkapni,

  • legyen egészséges, vagyis, a péksütemény nem indult a versenyen,

  • legyen finom, mert valahogy a zabkása nem csúszik le a torkomon, bárhogyan próbálom feljavítani,

  • lehessen akár a kocsiban, egy kézzel is megenni, merthogy sokszor 50 km utazok reggelente, és ez az idő éppen megfelelő lenne erre.

Hát olyan nagy kérés ez?

De szerencsére úgy tűnik lassan, de biztosan megtaláltam amit kerestem, és megosztom veletek is.

  1. Az első pontban az egyik legnagyobb kedvencem a smoothie került. Karácsony előtt vettem egy smoothie makert, és azóta ő lett az egyik legjobb barátom. Beledobálok pár gyümölcsöt, akár fagyasztottat, ha nincs otthon friss. Legtöbbször alma vagy banán az alap, amihez bogyós gyümiket, vagy barackot teszek. Derengeteg zöldség féle is lehet benne, répa, cékla stb. Annak érdekében, hogy ez teljes értékű legyen, és nem csak gyümölcsök legyenek benne, teszek hozzá növényi fehérjeport,fdb79ea2-2d22-447f-b0ab-d668d5797829_1.jpg és zabpelyhet vagy img_7643_1.JPGgabonapelyhet is, és persze vizet. Mindennel együtt 3 perc, és a kocsiban megiszogatom. Van benne fehérje, szénhidrát, rostok, vitaminok. Egyik legnagyobb kedvenc. És ami a legjobb benne, hogy kisfiam, aki nem valami nagy gyümirajongó, is szívesen iszik belőle! 2in1

 

 

2. A kettes számú versenyző a műzliszelet. Na persze nem a hagyományos fajtából! A neten találtam egy speciális műzliszeletet, bodykey by NUTRILITE™ MEAL REPLACEMENT SZELET, ami az optimális testsúly fenntartásában és súlycsökkentésben segít. Természetes összetevőket tartalmaz, és mesterséges színezékektől, tartósítószerektől és génmódosított összetevőktől mentes. A szeletekben 13 vitamin és 11 ásványi anyag található, valamint magas rosttartalommal rendelkeznek. És korábban nem találkoztam ezzel a kategóriával, de ez egy étkezéshelyettesítő termék, vagyis minden szempontból, teljes értékű étkezésnek megfelelő összetevőkkel bír.  Csak kibontom és megeszem, minden benne van, ami egy teljes értékű reggeliben benne kell, legyen, és persze nagyon finom. Két ízben is kapható, étcsoki mandulával, és trópusi gyümölcs joghurttal. A nagy előnye, hogy készen van, vagyis az elkészítése 0 perc.img_8540.JPG

3. Harmadik helyen a túró-gyümölcs páros áll. Összekeverek egy adag tehéntúrót friss gyümölccsel, és egyszerűen bekanalazom. Néha egy kiskanál mézet is teszek bele. Egészséges, szuper gyorsan megvan, max 2 perc, és bekanalazni is gyorsan lehet.

Nekem ezek a nagy kedvenceim, ezek váltak be igazán, mert tényleg szuper gyorsan megvannak, tényleg egészségesek, és mivel csak a képzelet szab határt annak, hogy éppen milyen összetevőket használok, nagyon változatosak.

 

Próbáljátok ki ti is őket, garantálom, hogy függővé váltok!